Amandasvensson

2013-06-13
21:10:00

Äntligen!
Hej!
Var ett tag sen jag skrev nu så tänkte att det var dags.
Var sista skoldagen idag då! WOHO!! Är bara skolavslutingen kvar imorgon sen är det äntligen sommarlov. Det börjar vid 10:30 så kommer gå upp vid typ 8 och börja rusa. Har inte ens bestämmt vilken klänning jag skulle ha men eftersom alternativ 1 hänger hos martin och han glömde ta med den innan när han kommer så får det bli allternativ 2 som är min konfirmations klänning. Lite tråkigt att ha den igen men har verkligen inte hittat någon klänning och har inte hunnit leta heller. Och om jag hittar någon så finns den aldrig i xs. Va nere på people i sävsjö igår med nora när vi var där och fanns väl några klänningar men som innan så fanns inga i xs, frågade efter det men fanns tydligen inga mer. Juste skulle ju lagt upp bild på klänningen på morgonen då när jag konfirmerades.
Ojsan!!
Ska bli så jävla skönt att inte behöva öva inför prov, plugga läxor och gå upp vid typ 6 varje morgon för att hinna. Nu kan jag vakna när jag vill och sminka mig när jag känner för det.
Måste erkänna att detta året har gått så jäkla fort och fast att det varit en del drama, bråk och tårar så har det ändå varit ett riktigt bra år. Jag har ju träffat den mest underbara människan som finns under detta skolåret och som jag snart tillbringat 8 fantastiska månader med.
Min ängel!!
 
KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: