Amandasvensson

2013-05-13
18:44:00

Hemmafru nästa!
Hej!
Har haft fullt upp idag å därför skrivandet blir lite sent för jag dammsög jag hela huset, putsade fönterna, gick ut med mat och vatten till Maja och Busan (kattmammorna), tvättat, diskat, dammat, gick till mormor och lånade ingredienser, käkade där, rensade kattlådan och tog ut allt från skafferiet och gjorde rent där. Så nu tänkte jag att jag kunde skriva lite innan jag börjar baka åt min man. Känner mig som en riktig hemma fru, nu fattas bara barnen sen är allt fulländat. Måste läsa några sidor i boken tills imorgon med vilket är riktigt riktigt tråkigt. Får ta tag och göra allt som behövs idag så jag kan mysa och umgås med Martin extra mycket  imorgon utan att behöva göra massa annat för på torsdag åker han upp till stockholm och åka med Partybåten och kommer hem på lördag. Han måste sova hemma på onsdag och kan då bara träffa honom imorgon. Blir nog att ta och rensa och göra rent i kylskåpet senre efter bakningen. Tur man har skolan som man kan vila i ;) 
Jäklar vad mycket det har och kommer bli att göra idag.
 
KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: