Amandasvensson

2013-05-07
21:23:40

Fråga om .....
Hello babes.!
Kan ju inte direkt säga att det jag bakade var något specielt för blev bara vanliga tråkiga kolakakor som blev för stora eller de "flöt ut" med ett finare ord! Har pratat lite skype med min kära bästa vän Nellie med. Svårt att ha sin bästiee 2 timmar bort. Hade tänkt be om ett busskort från skolan imorgon så jag kan ta bussen till sävsjö vissa dagar och från sävsjö till rörvik vissa morgonar så slipper Martin köra till mig hela tiden på vardagarna. Hoppas att jag får kortet!! Jag kan inte göta två saker sammtidigt, försöker snacka med nellie och olle sammtidigt som jag skriver. Det borde gå eftersom jag är tjej och vi kan göra två saker sammtidigt men inte nu av någon konstig anledning. Kanske ska lägga mig nu så jag orkar med morgondagen!
 
GODNATT

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: