Amandasvensson

2013-05-22
16:44:45

Tillbakatitt
Hej babes!
Det har inte blivit så mycket skrivet nu det senaste dagara men tönkte berätta lite om i söndags då jag konfirmerades. Dagen innan hade jag fullt upp med att städa hela jävla huset och flytta in bord till altanen. Va ganska stolt efter för fick in 3 bord och 23 sittplatser där, resten fick sitta inne. Det tog inte så lång tid i hjälmseryd som jag trodde faktiskt vilket var skit bra. Efter det kom alla hem till mig och käkade exotisk planka. Ignorera stavningen där hehe! blev sedan tårta, glass och jordjubbar till efterrätt. MUMS! 
Dagen var helt perfekt och fick sedan tillbringa kvällen med den bästa, som var så snygg så i sin kavaj ;)
I LOVE IT! 
Blir att vänta på älsklingen nu för blir att ta en springtur... nä joggingtur med honom. Jogga för min del iaf :s  Måste öva på tyskan till imorgon med. Vi ska kunna återberätta en text och kunna glosorna då förståss. Hade tänk titta lite på kläder efter det och beställa hem lite.  Asså igentligen, jag har en svart klänning som jag aldrig använt och tror inte heller att jag kommer göra det. Den är riktigt fin och bara spets och vet inte varför den inte anväds. Armen är lite för stor för mig med så ser ut som det hänger under så kanske därför. Måste börja använda den annars säljer jag den. sträcket är för speglen är smutsig, måste städan NU.
 
KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: