Amandasvensson

2013-05-14
16:43:00

Vilken jävla tur
Hej hej!
Skulle beställa hem mina recept böcker igår och fyllde i allt men sen när det kom till betalningen så stod det att man va tvungen att betala med internetbetalning och det har inte vi. Skrev idag till Linda som har hand om beställningarna och frågade om det inte gick att få faktura och självklart så gick det.
VILKEN JÄVLA TUR!!
Skrev och frågade hur man gjorde de men hon har inte svarat än men kan berätta det senare isåfall. Tänkte ifall det var fler än jag som ville ha faktura så ska ni veta att det faktiskt går att få fast att det inte står där man beställer. Vet inte vad jag hade gjort om det inte hade gått för då hade jag inte fått några böcker alls, så som jag slitit med allt och bakat som en jävla galning och tagit bilder med fina upplägg osv. Hade också varit lite konstigt om det inte hade gått att få faktura tycker jag för vissa har inte så de kan betala med internetbetlaning. Vi är lite omoderna i detdär men vad gör det.
HAHA förlåt för bilden. No hate!
 
KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: