Amandasvensson

2013-06-16
13:01:16

Mysdag
Tjenare!
Det blev en ganska tråkig avslutning med massa regn och dåligt väder. Sjönk ner i både gruset och gräset med mina klackar. Är inte så mycket kvar av dem skorna nu tyvärr. Kändes inte som jag tog sommarlov heller för den delen. Blev lite mysdag igår efter det och blev att jag och Martin spenderade dagen i soffan med en filt och filmer. MYSPYS!!
Vet inte vad som står på chemat idag men imorgon har jagbestämmt att vi ska åka till växjö och shoppa för jag behöver verkligen köpa jeans och kläder som passar nu till sommaren. Vi ska ändå hämta hem Annette och Christer från flygplatsen vid 4 så passar perfekt.
Är hemma hos mig nu ett litet tag tills martin kommer tillbaka. Han åkte hem och tog med sig Adam för att hämta en check till pappa, gå med hundarna och fixa något mer. Han ska nämligen köpa våran volvo v70 och tror han har tänkt ta med sig den redan nu om jag fattat rätt. Blir att åka tillbaka till sävsjö senare och träffa Johanna lite om jag och hon hinner.
Bild från igår innan avslutningen!
 
KRAM
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: