Amandasvensson

2014-06-12
16:26:34

Bebisgos!
Tjoho! ligger i soffan hemma i lägenheten och myser lite och funderar på om jag borde gå och duscha eller om jag gör det imorgon eftersom avslutningen är då. Mitt helvete till hår blir inte lika "puffigt" om jag plattar det dagen efter jag duschat det. igår duschade jag och plattade direkt och det va stort som ett affrokrull typ vilket inte va världens vackraste men får bli en dusch ikväll isf. middagen va riktigt lyckad igår och tror alla va nöjda med kvällen vad jag hört iaf. Efter vi ätit åkte vi hem till nora och hade lite party. Sen hämtade Martin mig vid typ 12 och då var jag så otroligt trött. Höll på att somna hemma hos Nora flera gånger, kände hur ögonen inte orkade hålla sig öppna mer. När vi väl kom hem så va vi oss direkt och båda slocknade på typ 2 sekunder. Martin börjar ju jobba redan vid Halv 7 så han fick ju inte så mycket sömn den natten. Nu när Martin kommer så hade vi tänkt åka hem till mig och hämta resväskan för om bara 4 dagar åker vi. Ska passa på att gosa lite med pappas nya valp sen när vi ändå är hemma. Ne, nu borde jag nog gå och duscha och sen iväg till vovven!!
 
En bild sen igår <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: