Amandasvensson

2013-05-07
17:55:00

Inte bra alls!
Hej!
 Kan berätta lite om idag och kan säga att del 1 på mitt matteprov gick bra men del 2 söööög verkligen och det var så dåligt förklarat med så fattade inte riktigt allt. Detta provet bryr ja mig inte om hur många poäng jag får, bara jag klarar det. Detta är nog det ända området jag typ inte fattat något alls av. Solade när jag kom hem men blev bara 1 timme för sen gick jag in för det började blåsa precis som igår. Fan varför måste det va så varmt och fint och icke blåsigt när man är i skolan och sitter i ett klassrum och sen så dåligt när man kommer hem och kan sola. Förstår inte det! Gjorde lite spagetti till Emma nyss för hon va hungrig men själv har man inte ätit sen i skolan men vill inte äta och är inte hungrig heller! Har bestämmt mig för att baka eftersom det är för kallt för att sola, har inga läxor och är så jävla rastlös.:)
 
KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: