Amandasvensson

2014-07-19
13:38:39

Shopping tur 2!
Hej, har äntligen kunnat börja sova länge på morgonarna igen. Har alltid vaknat vid typ 8 även att det varit helg innan och jag inte behövt gå upp tidigt men nu sover vi till typ 11 varje dag. Hur skönt som helst ;) Har kommit in i min sommarrutin igen. har varit i Vetlanda idag och bytt storlek på ett par byxor jag köpte igår. Köpte ett par jeans, ett par svarta byxor och en söt turkos topp/magtröja. Va tvungen att köpa nya byxor för mina gamla jeans hade spruckit mitt på rumpan, fråga inte hur för har ingen aning och de blå jeansen jag haft ett tag sprack mellan benen för ett tag sen. Vet inte vad jag gör med mina byxor för så ofta som jag spräcker dem. Vet inte hur många par jag tagit sönder. Fick tvinga med Martin till Vetlanda idag igen så jag kunde byta storleken. Råkade ta 26/32 igår när jag skulle ha 26/30. Som tur så följde min lingling med idag och bytte dem :) Ikväll ska vi ut till Alfred och grilla, dricka och ha det kul. Ska marinera en fläskfilé när vi åker hem till mina föräldrar igen. Martin ska bara köra lite cross sen åker vi igen. Fram och tillbaka till Sävsjö igen :( ufff idag är det riktigt varmt ute så hade tänkt sola lite på vår balle nu. Även att den är jätte liten så får jag precis plats på den. Min bränna sen Cypern är nästan helt borta nu, buhu synd att det ska gå bort så snabbt. Så tänkte jobba lite på den tills Martin kommer tillbaka. Ska ta mig något att äta och gå ut och lägga mig.
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: