Amandasvensson

2013-05-11
19:36:00

Mina små liv
Tjena!
Var ju som sagt i jönköping idag men kan inte direkt säga tt jag köpte så mycket, ett stickat linne, bh, solglasögon, skor, foundation borste och puder. Inte ofta man shoppar med pappis och han va inte så glad på mig efter idag. Fick honom att stanna till i vrigstad också så jag kunde sola lite solarie vilket va riktigt skönt.
Min älskling Maja har också fått två små söta kattungar. Busan fick fyra för 3 dagar sen men det som är lite tråkigt är att allautom en ser EXAKT likadana ut. Svata med vita tassar och den andra är svart med vita tassar och vit nos. Lite konstigt för Maja är vit med grått huvud och grå svans och sen får hon svarta kattungar men pappan är hel svart så tror det tog över det vita från Majsis. Har nu 6 svart vita kattungar som ska bort om 12 veckor så bara att säga till. Vet dock inte om det är tjejer/ killar än för de är för små. Så grymt söta de små liven och blir roligare och sötare när ögonen öppnas och de börjar busa! LÄNGTAR!!!
 
KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: