Amandasvensson

2012-07-17
20:42:17

social?
tja har så sjukt tråkigt just nu så tänkte bara skriva lite om allt möjligt fast vet inte vad än men det löser sig nog.. jo jag va ju i rörvik och lämnade en katt till en gubbe som ville köpa den! haha han som ville ha den såg ut som ett troll haha fan va ful och stor näsa hade han med;) (inte taskg alls)

säger det igen
DU BEHÖVER INTE GÅ IN PÅ MIN BLOGGEN FÖRE 12 FÖR ÄR ÄNDÅ INTE VAKEN DÅ!! bara så du vet för ser att ni går innföre jag har bloggat och då är det ju tråkigt för er om det inte är något nytt :(

kanske kan va med maja nu? har inte träffat henn epå typ 2-4 veckor för hon har ju varit i tyskland min kära lilla vän<3 så har inte mer att säga typ elr jag skulle kunna skriva mer men typ 90% av er som läser har redan rullat vidare ner:) puss puss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: