Amandasvensson

2012-07-18
17:25:03

växjö
har precis kommit hem från växjö och måste säga att det varit ganska kul fast att jag åkte med mamma och inte med någon kompis men jag köpte lite skoj:)
sen va jag inne i en 3 affär och de sa att jag måste komma på min kod elr återställa hela mobilen om jag ska kunna komma in i den-.- men nu är den på iaf så nu kan man ringa mig men jag kan inte svara på några sms erl va inne i den:( okej? men ring mig för har tråkigt

va bara tvungen att köpa den idag.. I <3 Friday står det

Kommentar:
#1: nora

kan du inte visa de andra du köpte också? :)
om du köpte nåt mer då, haha :)

Svar: jo det kan jag göra, kan lägga upp en bild i nästa inlägg :)
Amanda

2012-07-18 @ 21:03:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: