Amandasvensson

2012-11-08
15:30:05

vem är killen??

Hej nu sitter jag på bussen påväg hem från skolan! Tagga inte att jag har utvecklings samtal senare idag! Så drygt att bara sitta där och höra lärarna klaga på ALLT... efter det så kommer den finaste killen i hela världen till mig<3 om vi vill så ska vi till lina och Jimmy lite senare men tror inte det blir av men får se...
Har skaffat ny pojkvän med så ingen missar det! Har inte sagt det så tänkte att det kanske skulle passa så ni inte bah "vem är killen som hon kallar älskling??"
Jo han jag kallar älskling är Martin! Den finaste och mysigaste någonsin! Har varit tsm typ i 1 vecka och 3 dagar! Inte så länge men ändå han är min nu och för alltid<3 älskar dig Martin<3

En bild på Martin när han va liten! GRYMT SÖÖÖT<3333


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: