Amandasvensson

2012-10-28
16:01:18

aldrig mer
asså igår så blev jag med tvingad att jaga gris med martin och jag satt där i en jävla koja med honom och frös tårna av mig. va -7 grader med.. va så dryyyygt men som tur så va det varmt i sängen hemma så vi kunde lägga oss och kolla flm och mysa. han ska ju jaga här ikväll mesmen då får han sitta själv..
och det är fan synd om mig för mitt vänsta öga ser helt muffat ut. har blivit röt och krymt. vet inte vad det är med det men vaknade med det så idag men hoppas att det går bort snart för vem vill ha ett rött och svullet öga?

sen imon vid 14:30 så kommr min älskling hit. har inte träffat henne på 3 år!! så imon kommer hon hit med buss och stannar i en vecka.. längtar som fan tills hos komer.
kommer krama ihjäl henne<3 kommer ha så mkt att snacka om med henne allt som har hänt under 3 år

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: