Amandasvensson

2012-09-28
20:08:39

ja vart ska man börja du får väl läsa allt istället för att läsa här
tjo dettta inlägget kommer vara typ helt random om allt som hänt det senaste tror jag.. har inte bloggat på 3 dagar men kan va lite svårt när jag inte kan göra det från mobilen. får tillbaka mobilen om typ 1 vecka hoppas jag!! om jag hade haft den kunde jag bloggat från den för jag är typ alldrig hemma elr har tid att sitta vid datorn så blir typ inte att jag bloggar så ofta då!
har varit så jävla kallt idag asså det kunde väl va lite värme ute erl och inte blåsa hela jävla tiden. mitt hår blev helt stelt och ruffsigt av att det blåste så mkt..
idag så fick jag ju hem en till häst så har 2st nu. En svart och en ljusbrud med vit bläs sen imon så ska jag testa att rida den nya fast det beror på om jag ska med martin till växjö och shoppa men tror inte det blir så för måste till frisören och fixa mitt hår så det är lika blont på höger sida också;) vet iaf att martin kör moppe till mig på söndag men imon är jag nog hemma och fixar lite grejor iatället för att shoppa! fyfan sa jag nyss att jag inte vill shoppa? jag är nog sjuk jag måste ju fan shoppa för har hittat en på SJUKT snygga par skor som bara kostar 500kr som jag MÅSTE köpa nu.
but now i gonna go down and eat but i maybe blog later<3 kiss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: