Amandasvensson

2013-04-11
16:34:00

Äntligen
Sitter och kollar på The real housewives of Atlanta och har min lilla kompis i knät. Han flög nyss runt i hela rummet och härjade men han är nog trött eftersom nu ligger han helt still. Galen kat! Det gick faktiskt ganska bra idag när vi skulle simma och JA jag blötte håret. Va ju tvungen för hur lätt är det att dyka utan att blöta det? hmm inte så lätt! Det hände en liiiten olycka också som jag tycker de som såg ska glömma fort som fan! Tack.
Idag på morgonen när jag stod och väntade på bussen så tänkte jag att jag kunde kolla hur varmt det va och så då att på söndag, måndag, tisdag och onsdag ska det va 14-15 grader och bara sol. Såg ju inte mer än till onsdag så det kanske fortsätter med samma väder efter med. Får hoppas på det! Så jävla gött att det blir lite varmt och soligt så man äntligen kan använda sin skinjacka.
 
KISS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: