Amandasvensson

2013-04-10
20:14:29

Ask.fm
Skaffade nyss ask.fm för tyckte alla tjatade om det och länkade till facebook hela jävla tiden så varför inte prova? Haha så ni kan gärna skriva några frågor där så jag inte ser ut som en loser som nyss skaffat det med mina bara 3 frågon än så länge.
Jag har bad imon med i skolan så vi ska till sävsjö och det vill jag verkligen inte för vill inte blöta håret för då ser jag ut som en liten trollunge. Lovar! Kanske kan säga att jag har mens så jag slipper? bara han inte säger "tryck in en tampong då" men det tror jag inte. Man kan ju inte direkt simma med smink heller! Jävla bad fan va jag hatar dig, varför måste vi dit? sen är det efter maten med så min mage kommer va helt uppsvälld och jag kommer få kramp av att jag åt innan jag simmade. Kan nästan lova att något kommer gå helt fel eller att jag typ halkar där inne och bryter nacken. Det skulle inte förvåna mig alls. Positiv jag är ;)
Men får väl släpa med mig bikini imon och se ut som en osminkad trollunge med bruten nacke. Tagga satan!
 
WISH ME LUCK
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: