Amandasvensson

2013-04-22
16:32:00

Gårdagens shopping
 Hej
kom nyss hem från skolan och ska snart sätta på en film som jag ska titta färdigt på för hade inte tid igår. som ni vet så va jag i jönköping igår och kollade på klänningen och den va riktigt bra faktiskt så jag köpte den. Hittade även ett blått linne typ fast det går ut vid höterna och står ut som en liten tjol om ni förstår hur jag menar. Vet inte vad det kallas men snygg va den iaf. Tror inte martin tyckte det va så kul att gå runt med mig för han gick ut och satte sig i bilen så jag fick kolla på kläder själv. Efter typ 15 minuter så ringde han och sa "du har 10 minuter på dig att komma annars åker jag" haha så blev inte så mycket shoppat för mig men får åka någon annan dag utan honom. JAg köpte också en sladd som gör att man akn ladda mobilen i bilen till martin när vi ändå va där och innan vi åkte hem så köpte ve med mat från donken. Mumsigt! 
 
Men nu har jag iallafall köp min klänning så nu är det bara skorna kvar. Jag har ju ett par helsvarta högklackade skor men tror jag ska köpa ett par andra istället. Kanske svarta skor med brun klack eller svarta med nitar? kasnke inte nitar på en konfirmation men de är jävla snygga iaf! vet inte vad det blir än men bra ska det bli! På klänningen så är det tunt typ på ryggen så den är genomskinlig där bak så jag provade den nyss när jag kom hem fast utan bh under och det såg ju bättre ut bakifrån men dåligare där fram så tänkte om jag skulle köpa en liten "topp" eller så heter det inte men ni fattar kanske vad jag menar för den går bara över brösten och runtom och har inga band eller något sånt och det skulle nog se bra ut både fram och bak. Om jag ska göra så, så måste jag köpa en vit.
 
 
KRAM
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Anonym

Hah man ser ju vems instagram du stalkar xD

Svar: menar du bilden eller vad stalkar jag? ;)
Amanda Svensson

2013-04-23 @ 19:30:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: