Amandasvensson

2013-04-28
17:19:58

Hårbeslut
Tja!
Har varit en slappt dag idag, vaknade vid 10 och gick ner och åt frukost sen körde matin hem mig och jag duschade håret och satte mig framför tvn med en film och myste lite och har suttit där tills nu. Tror jag ska ta en springrunda för det är så bra väder och så finns det inget annat att göra!
Har bestämmt mig för att jag ska se ut som en gulskalle några dagar nu tills jag försöker igen och det blir någon gång under veckan som kommer men om det inte bli bra då heller så köper jag brun färg och färgar det! Är hemma hos mig nu och har duschat det med silverschampoo och lite gult är väl bort men det är fortfarande gula toner i. Dt är mest gult på huvudetr men inte längderna och det breror nog på att jag min utväxt va så mörk! Håret ser inte helt sjukt ur men det är typ vitt och Många ljusgula slingor! så kan det nog beskrivas. Bryr mig faktiskt inte om ifall jag får kommentarer om att det är gult för det ska ändå bort snart och alla har misslyckats med färgning någongång.
 
KRAM
  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: