Amandasvensson

2013-04-25
18:18:39

Härlig runda!
Tja
När jag kom hem idag så bytte jag om om tog en jogging runda i det fina vädret. Riktigt härligt! Den ända rundan som finns här omkring som är någolunda bra mark och inte är så man måste vända och springa tillbaka vid "slutet". Fick bli svältestorpsrundan som är 5,6km. Mamma har kollat det exakt eftersom hon brukar gå den några gånger i veckan på sommaren. Det har varit så fint väder idag och är det fortfarande så va riktigt skönt ute men det ända som störde va att det blåste lite lite så hade lite ont i öronen när jag kom tillbaka:/
Tog en dusch direkt när kom hem och frächade till mig:) 
Funderar på att gå ner och baka något för känner mig rastlös och så är det ju gott med haha fast om jag bakar så kan jag lovar att jag bara smakar en och fryser de andra till någon gång till fika och så kan de behövas till när en viss persom går runt och små äter i skafferiet och kylen.
 
KRAM
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: