Amandasvensson

2013-04-21
09:49:32

Hoppas
Godmorgon!
Vaknade tidigt idag och orkade inte ligga kvar så gick ner och satte mig vid tvn och myste lite. Jag är själv  hemma med för de andra är i ullared och martin sover. Har inte bestämmt vilken tid vi ska till jönköping men vid 12 kanske så är vi där typ vid 1 och det borde va lagom. Hoppas verkligen klänningen är bra och passar bra så jag kan köpa den för det är mindre än 1 månad kvar. Kan kolla på skor idag med för det va på A6 som jag köpte mina andra höga så det kanske finns ett par som skulle se bra ut till klänningen. Tur skulle jag fan ha isåfall.
 
KRAM

Kommentar:
#1: Mickaela

Du ska ju ha svarta skor!!!! Vitt på vitt är ju jätte fult!!!


;)

Svar: ja jag menade svarta för har ett par höga som jag tänker ha eller så ska jag köpa svarta med brun klack. får se hur jag gör :)
Amanda Svensson

2013-04-21 @ 13:24:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: