Amandasvensson

2013-04-12
14:00:00

Inlämnat och klart
Hej!
Slutade tidigt idag eftersom klassen är uppdelade i två grupper på biologin och jag har det direkt efter maten så jag slutar vid halv 2 och de andra har håltimma medans jag har lektion då och tvärt om. Riktgt gött att sluta nu fast det dumma är att det inte går bussar till mig vid den tiden så någon måste hämta mig och idag blev det pappa för han va den ända som kunde. Sitter vid datorn och fettar mig lite med min egna chokladmuffins och myser lite under en filt.
Inte för att bytasamtalsänme snabbt men jag lämnade ju in min bok igår men då hade jag bara valt 2ex och skolan ska ha ett så då skulle jag bara få ett själv, så idag fick vi tid att arbeta lite extra på det om det va någon som inte va riktigt klar så jag gick in och skrev att jag skulle ha 6 ex istället. De två första är gratis och de andra kostar men vad gör det. Får betala 220kr sammanlagt för 4 extra böcker och det är inte ens dyrt. Måste skryta lite och säga att den superbra men skulle viljat ha med några mer recept men jag valde omslag för ca 50 sidor och hade redan satt in bilden och skrivit på den och hade inte tid till att ändra till ett annat omslag och sätta in allt igen. Menmen det får bli såhär nu och det är fan riktigt goda bakverk i den (tycker jag).
Bilden är inte precis ny men hade brist på fantasi så fick bli en som fanns på datorn.
 
KRAM
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: