Amandasvensson

2013-04-24
19:21:57

Inte ofta det händer!
Hej
Jag va lite trög idag och glömde att jag hade konfa efter skolan så jag började åka hem med bussen sen ringde emma och frågade vart jag va och jag sa "på väg hem vadådå?" och hon bah "vi har konfaaaa" men vi sa typ inget mer för va inget jag kunde göra. Typ 1 minut senare ringde hon och sa "hoppa av bussen så kommer vi och hämtar dig" haha så jag hoppade av och stod där i regnet och väntade. Haha inte ofta det händer ;)
Det höll inte på lika länge idag som det brukar gör och det va ju gött.
 
På sista lektionen idag så hade jag Calle så jag frågade lite gulligt om jag och simon fick gå och köpa en glass och självklart så fick jag det. Ni vet nog vem och hur han är så va inte förvånad alls. Riktigt gott! kanske inte världens godaste glass men det ända jag fick för de 13kr jag fick av simon.
 
KRAM
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: