Amandasvensson

2013-04-08
20:19:43

Jobba jobba jobba
Jag trodde jua tt boken vi skriver i skolan skulle lämnas in för tryckning imon så jag satt hela dagen till klockan halv 12 igår kväll bara för att göra färdigt dem och idag så hör jag att den ska lämnas in på torsdag.. Jag hade pratat med de från vrigstad som gör samma sak och deras skulle in idag så trodde våran med skulle det.Sså onödigt att jag satt och gjorde fram och baksidan när jag inte behövde det än. menmen nu är den färdig iaf så kan slappa medans alla andra jobbar röven av sig ;) kanske ska reigera bilderna lite och sätta in dem finare eller något pill sålänge.
Jag har varit så jäkla trött idag och vill lägga mig tidigt men vet inte riktigt om the following är idag eller det kanske är imorgon. Får hoppas på imon så jag kan lägga mig och nana.
 
NATTI
 
Gruppbild från stockholm

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: