Amandasvensson

2013-04-20
16:20:46

Kanonbra vecka!
Hej!
Det har inte blivit så mycket skrivande denna veckan när jag haft praktik så tänkte berätta lite om det nu istället. Praktiserade ju på dagiset fantasia i sävsjö och det va ju mysigt och lilla hailan går där så har busat med henne varje dag. Hade ganska bra tider för började vid 8 och slutade vid 3. På onsdagen så gick jag och Sophia runt lite på stan och fikade på melins så det va riktigt trevligt. Vi gjorde samma sak nu i fredags men det va så mycket mer roligt som hände oss där inne på melins. Vi tänkte att vi kunde gått på bio för det va en bra film på kultan den kvällen men självklart så gick det ingen buss hem till rörvik så då hade hon inte kommit hem. Blev att vi gick och köpte en 3 små chokladkakor för 12 kr sammanlagt (tror jag) och sen tog hon bussen hem vid 17:15 tror jag det va och jag gick hem och åkte ut i skogen med annette och hundarna så de fick springa av sig och kissa. På kvällen så kom robert och lilla gullungen hailey och myite och så beställde vi hem kebabtallrik. Det va bara jag robert, hailey och christer för martin va och fixade med crossen och annette va på middag.
Tycker det har varit en riktigt bra vecka med halv bra väder och bra sällskap.
Lite konstigt med vädret för det va oftaste regnigt och dåligt på borgonen och sen när jag slutade jobba så blev det jätte fint och soligt. Men det är ju tur att det va bra när jag va ledig och inte tvärt om.
 
KRAM
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: