Amandasvensson

2013-04-09
16:38:14

Läxor, varför finns det?
Hejsan alla mina kära läsare!!
Kom hem från skolan för typ 1 och en halvtimme kanske och tog ett äpple och gjorde lite mat till Emma. Inget komplicerat för så duktig är jag inte men blev lite lätt iallafall så hon inte blir låg. Väntar just nu på att martin ska komma eftersom att han lovat att komma i tid idag och inte 2 timmar efter. Det tar väl typ 15-20 minuter från sävsjö till mig så kollar klockan noga så han kommer i tid.. Jag har några läxor tills imorgon med och det är inte alls gött. Det är engelska prov, matte, och ska göra ett so förhör eftersom jag inte övat tillräckligt tills när det va så skrev på pappret att jag ville göra om det och imon har jag chansen så ska göra det då, har en del tills imon. Bäst att Börja nu för ska kolla på The Following ikväll och det tänker jag inte missa.
 
KRAMIS
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: