Amandasvensson

2013-04-10
17:30:00

Mina favoriter!
Hello!
Har nyss tagit en lång varm dusch som jag verkligen behövde och innan det va jag uppe hos mormor och la mina missfärgade underkläder i något medel så de blir vita igen och inte gråa. Har försökt ringa och beställa klipptid med men ingen som svarar så får ringa imon istället. Måste verkligen klippa mig nu och färga men det gör jag hemma själv.
Så jävla surt när kläder missfärgas eller tappar färg när man tvättar. Jag tvättade mina kära svarta byxor i måndags tror jag det va och självklart tappade de färgen och blev typ en blandning av svart och grå. Blev riktigt arg på mig själv då för de byxorna va så jävla bra för de töjde inte ut sig och satt så bra också. Jag kommer ju inte hitta ett par likadana på gina heller så vet inte vad jag ska göra för jag vill ha dem men de ser inte lika bra ut när de är gråa. Vill ju inte heller slänga mina favorit byxor.
Humör just nu = ledsen!
 
KRAM
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: