Amandasvensson

2013-04-13
22:53:22

Nya naglar
Hello!
Idag har det inte hänt något speciellt för vakna vid halv 12 kanske och sen vid 3 körde martin hem mig från honom eftersom han skulle jobba lite extra.Så när jag satt där hemma i min ensamhet så kom jag på att jag inte haft gelé naglar på länge (sen nyår) och va riktigt sugen på det med. Jag hade ju alla saker hemma så varför inte. Satte mig och gjorde mina naglar glittriga och fina. Tog lite tid för jag kolla på film samtidigt så blev klar vid 8. Blev faktiskr riktigt nöjd emd dem men är orolig över om jag kommer slå sönder dem på min praktik eller ja typ riva barnen men de är inte så vassa för rundade av dem för barnens skull ;) Haha.
Kunde ju berätta lite om igår kväll. det började bra med att martin gick in och skulle kolla om robert kommit hem än och han skulle vinka om jag kunde komma för jag satt kvar i bilen och självklart så låser sig bilen och jag kommer inte ut och martin står och vinkar och fattar inte att den är låst och det värsta va att larmet gick så jag fick sitta där och vänta på att han skulle inse att bilen va låst. TASKIGT!!!!
Efter det rullade det på och vi grillade, drack, spela dryckesspelet, härjade och hade det otroligt trevligt. Tillslut va det bara jag, martin, robert, hanna, simon och tobbe kvar så vi satt och drack och spela något annat spel som hanna visade fram till halv 5 då alla va trötta och gick hem. Det känns i kroppen idag att man hållit på igår, huvudet dunkar, magen kändes konstig och man är allmänt sliten. Jag har desutom börjat få ont i halsen så sitter och drogar Zyx halstabletter. Inte så gött när man ska ha praktik nu den veckan som kommer. Får hoppas att jag inte blir sjuk nu. Bilderna är tagen på kvällen så ber om ursäkt för att de är dåliga.
 
KRAM & PUSS
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: