Amandasvensson

2013-04-27
20:34:20

Oturs fågel
Hej!
Köpte hårfärg nere på konsum och bad annette färga det och ja nu är det väl typ blont och gult. Så jävla fult så vågar inte gå utanför dörren ens! Jag som hade lust att göra något ikväll för är på riktigt festhumör och så ser jag ut som en jävla gulskalle. Får hoppas att silvershampoo hjälper men det får jag fixa när jag kommer hem imorgon för det finns inget här hos martin! Har börjhat bli lite osäker nu med för tror inte jag kommer orka färga utväxten hela tiden och så sliter det! Kaske skulle testa att färga det brunt snart? vet inte om jag skulle våga men prova kan jag ju iaf. Vet inte om jag ska behålla håret över sommaren och prova brunett efter för då behöver jag inte färga hela tiden! Och om någon vet någon rolig fest häromkring så kan ni säga till :)
Kanske blir en hemmakväll vid tvn med lite mys själv eftersom martin troligtvis ska till jönköping!
vågar inte lägga upp bild på håret så får vänta tills silvershampoot gjort sitt verk!
 
GODNATT I FÖRVÄG

Kommentar:
#1: Emmy

Nej! Ha det blont snyggast så ;)

Svar: om det lyckas bli bra efter nästa färgning som jag gör nån gång under veckan som kommer så förblir jag blond men annars testar jag brunt ;)
Amanda Svensson

2013-04-27 @ 21:48:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: