Amandasvensson

2013-04-23
16:42:34

Saknar mitt hår
Hej!
Har nog inte skrivit detta förut men var iaf och klippte mig igår och klippte bort typ 15 cm. Det blev galet kort tycker jag och ångrar att jag klippte så mycket eller jag visade lite mindre men hon klippte mer menmen det som är problemet nu är väl att det typ böjer sig där nere och mitt hår är ganska tjockt så det ser lite roligt ut! Jag får väl vänja mig vid detta nu. Så nu blir det att köpa färg i helgen och färga det platina blont. har fårr riktigt hemsk utväxt så jag tar och färgar hela håret riktigt blont och sen efter det färgar jag bara utväxtern när den kommer. kan inte säga att jag blev nöjd för det blev jag inte alls men får hoppas att alla inte tycker att det ser lika hemskt ut som jag tycker.Jag vill ha tillbaka mitt långa hår :(
 
KRAM FRÅN EN LEDSEN TJEJ
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: