Amandasvensson

2013-04-20
16:52:41

Snart dags för Konfirmation
Tja!
Har haft en riktig slapp dag idag men så skulle det igentligen inte blivit för skulle åkte till ullared idag men mamma kände sig inte så bra så det blev att jag sov till 12 sen gått runt i martins hood tröja utan smink och toffs. Martin är inte här hller för han är i målilla och kör cross med nite folk. Hoppas det blir lika bra väder imon när jag och martin ska till jönköping en sväng. Har kollat runt på internet  efter en konfirmations klänning och hittade en på veromoda så jag ringde till vetlande men där fanns den inte och så ringde jag till jönköping på A6 och där fanns den så hon i kassan la undan den så vi kunde komma imon och prova och ev köpa. Kan ju passa på att schoppa lite imorgon med när vi ändå är i jönköping. Nu är det nog bara skor kvar som ska köpas. Jag kan nog inte ha svarta högklackade skor till eller? Vet inte riktigt men tror jag ska köpa andra höga och ha till istället. Det är bara 1 månad tills det är dags för jag konfimeras 19 maj. Bara det inte blir en dryg konfirmation utan att den går ganska fort och inte så tråkig heller.
 
GOSEKRAMAR PÅ ER
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: