Amandasvensson

2013-04-08
19:58:05

Stockholmsresan
Hej!
Tänkte börja med att säga FÖRLÅT för att jag inte skrivit på ett tag men nu när lovet är slut så kan jag börja igen. Brukar bli att jag inte skriver när jag är ledig, vet inte riktigt varför menmen.
Jag va ju i stockholm nu på lovet. Det va verkligen superkul att umgås med de som va med, bo på hotell och shoppa. Det tog faktiskt bara 3 timmar upp dit typ om man räknar bort väntertiden mellan tågbytet i nässjö då. Det va trerum och två rum så jag sov med Sofi i våran stora säng. Riktigt snyggt rum också! 
På fredagen fick vi möjlighet att shoppa och sofi och jag köpte likadana skinjackor på Manhattan. Vi stod nog och provade i typ 1 timme tror jag för båda hade lika mycket beslutsångest men tillslut köpte vi dem och det är jag så jävla glad över och hon med. Jag träffade Gustav med och det va ju lite roligt eftersom vi inte sets på typ 1 år.
Hela resan har varit fantastik och så grymt rolig.
 
KRAM
 
Hårdingar
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: