Amandasvensson

2013-04-25
19:49:04

Testa nytt!
Det blev att jag bakade som jag skrev i förra och det blev kladdmuffins denna gången. Aldrig provat det innan men de gick bra för de sjönk inte som allt annat jag gör brukar göra. Har inte provsmakat och tänker inte det heller för sparar alla. Jag snodde lite smet under stiden jag bakade så har smakat det iaf ;) och det dög så då borde bakan med göra det! hihi först är jag duktig och springer sen fettar jag mig med att ta lite smet. Kände att det kanske inte va så bra men men får springa bort det imon :p
fick veta igår att på idrotten så ska vi skriva idrottsdagbok asså vi skriver upp något innom träning t.ex cyckla eller springa en viss tid varje dag. Man får vila två dagar och alla andra ska man göra något på. Vi ska hålla på i 1 månad. Men det börjar inte än men det kan va nyttigt att hålla på ett tag och kanske blir att jag fortsätter på samma vis fast kanske inte varje dag men iaf 3 dagar.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: