Amandasvensson

2013-04-29
16:20:31

Usch fyfan för måndagar!
Hello
Jag hatar verkligen måndagar så mycket och dena har varit extra jobbig. De är så långa och så vet man att det är en hel vecka kvar till fredag och helg fast denna veckan så är vi ju lediga på onsdag för det är valborg så då går en dag bort iaf. Får se vad för festligheter som händer då! Måste nog tyvärr så ut som en kyckling då med men det tänker man nog inte så mycket på.
Jag trodde ju efter jag slutat sista lektionen idag med att jag tappat mina nycklar eller att någon tagit dem på skoj så jag sprang runt i hela skolan, frågade alla, letade igenom Felicia och Rebecca och bad helen låsa upp skåpet med en extranyckel och till sist när jag gett upp sa jag bara till Lina "har du sett mina nycklar" och hon säger "ja du har ju dem i din framficka" Haha ja är man trög så är man. Jag brukar ju aldrig ha framfickor för har inte det på något par förutom de jag hade idag då så självklart att jag inte letar där. Kände mig så jävla trög efter det så tror jag dör. Ah herregud asså vad jag skämdes och skrattade när Lina sa det. Fick leta efter skit nycklarna på morgonen med för när jag klätt på mig och skulle gå till bussen så fanns de inte heller så letade igenom hela huset och hittade dem sen i väskan som jag haft med mig till Martin över helgen. Fick ju fan springa till busshelvetet sen och va precis att jag kom med. Usch måndagar suger verkligen!!!
 
KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: