Amandasvensson

2013-02-18
22:35:00

Blev visst inte så

Det tog lite längre tid att duscha håret så blev klart för ett tag sen (gjort lite annat imellan). Plattade det inte så noga för orkade inte.. Det kanske låter konstigt men det tar ca 2 timmar innan jag har fått det torrt och platt som jag vill att det ska va, om jag inte fönar det då... Vore så grymt mycket lättare om jag hade naturligt platt hår och inte mitt jobbiga vågiga, då hade jag inte behövt vänta så jävla länge på att det ska torka så jag kan platta. Kunde bara tvätta sen skita i det! Skulle inte va så mycket jobb med det och så skulle det inte bli så slitet av plattången heller! Vill ha naturligt platt hår!!!
Men detta va ju skit jag som skulle lägga mig tidigt så jag kunde sova igen de timmarna jag förlorade igår. Och nu låter jag som värsta "överdramatikern" eller vad man nu säger. Får väl försöka sova innan jag väcks av att Martin kommer och lägger sig senare när han gymmat.

Godnatt!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: