Amandasvensson

2013-02-21
19:32:00

Dagens outfit

Guten Tag!

 sitter här och övar på biologi prove tills imon men så kom jag på att jag kunde blogga så jag får en liten paus från allt metan, bensin, butan, karboxylsyror, isoföreningar osvosv..... hoppas att det går bra imon för vi har gått igenom allt i skolan och haft dett uppdelat i läxor varje vecka så detta borde gå bra. Det får bli som det blir!!  

Försov mig idag eller Martin stängde av mobilen så jag hörde det inte och vaknade en timme senare och hade bara 20 minuter på mig att göra mig iordning så blev lite lätt smink och kläderna blev ett par ljusblåa jeans från GinaTricot, svart linne från Vero Moda och en typ genomskinlig svart skjorta som också va från GinaTricot!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: