Amandasvensson

2013-02-18
17:33:00

helt död
har verkligen varit en jobbig dag, allt börja med att klockan ringde vid 06:30 fast orkade inte gå upp så martin stängde av och vi somna om, fick fan bara sova 6 timmar inatt så det kanske kan vara förklaringen till att jag va så trött. sen vid typ 7 så kom mamma upp och skrek att jag bara har 20 minuter på mig innan bussen kommer så fick skippa det mesta av sminket bara la på lite puder, mascara, ögonskugga och eyeliner... blev slarvigt smink men hade inte tid. blev väl klar på 10 minuter (kan va snabb när jag vill) hittade inga kläder heller för nästan allt är hos martin förutom det nya jag köpt så fick bli gröna ginatricot jeans och vit/beige stickad tröja från lindex. Och jag plattade inte håret alls.
hela dagen har vait helt hemsk har bara velat gå hem och sova. Ikväll ska jag duscha och platta håret snabbt sen lägga mig tidigt! :)
 
just därför jag älskar att skeda
Taggar: eyeliner, ginatricot, hemskt, mascara, puder, stickad, älskar, ögonskugga;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: