Amandasvensson

2013-02-19
18:44:03

Måste komma igång nu
Måste varit riktigt trött för jag vaknade inte när martin kom inatt och det brukar jag alltid göra annars och jag hade inte hört att han smsat mig heller. Mitt skal är typ diamanter på så det låter alltid jätte mycket när det vibbrerar mot bordet!  gick upp i tid idag så sminkade och klädde mig noga och inte bara slängde på som igår. Innan hade jag alltid jätte mycket mascara men nu orkar jag inte hålla på så länge med det, vet inte varför har väl blivit latare på morgonarna eller något.
imorgon så har jag engelska prov och det är väl någolunda kul om man säger så. skulle helst slippa det men får hoppas att det går bra! lycka till!! vi går bara halva dagen imon för vi ska på studiebisök på kommunhuset och till ungdomsmottagningen. Tråkigt för vad är det för spännande och kul att se i lilla sävsjö undrar man men men vi slipper lektioner iaf. Ett plus!
Har bestämmt att börja få kroppen i form inför sommaren så blir inget godis, mindre till lunch och sen köpt naturdiet som middag. Det är typ som nutrilett om ni nu vet vad det är. Fast detta är bättre enligt mig iaf.
 
 
  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: