Amandasvensson

2013-02-23
10:44:00

Usch!!!

Vi kom hem vid två inatt och jag som trodde vi skulle sova i sävsjö hos jonom och hitta på något men nej För jag fick följa med Martin och jagade gris istället. och han sköt faktiskt en! Tycker synd om den grisen! Den va så tung så JAG fick lyfta bakbenen och han frambenen för att få in den i bilen. Jäkla äckligt. När vi kom hem igen så skulle han ju ta ut allt ur det med! Usch usch usch fy fan... Såg hela mage och allt äckligt i den! Trodde jag skulle spy och det luktade skit. Dränkte mina händer i tvål och handdesinfektion.
Det positiva med kvällen blev att vi käkade semlor precis efter och låg och myste i sängen innan vi somna.

Bild från igår innan jag fick veta att han skulle dra med mig ut på jakt👎
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: