Amandasvensson

2013-03-29
20:44:47

Don't trust fb
Hej!
Det blev att jag åkte hem innan idag iatället för martin skulle köra på några som skulle supa på elmia ikväll och jag ska göra samma fast med andra personer och imorgon istället. Har inte ens orkat platta håret än så ser ut som en liten mupp. Jag fick ett påskägg av lilla mormor nyss, haha hon håller fast i traditionen att jag alltid ska få ett ägg och det är ju gott med godis fast det dumma är att man sitter och stoppar  sig massor men detta året ska jag ta mig fan inte äta lika mycket och spara så jag har det i många dagar istället för bara en. Det dumma när man äter lite choklad är att man mår så jävla dåligt efer och ma känner sig jätte tjock fast man bara ätit en liten kanin. Så känner jag iaf just nu, har bara ätit en kanin!
Jag får väl spändera min kväll tillsammans med mitt påskägg och mina två kissemissa och sitta och mysa denna kvällen skulle jag tro men det är inte helt fel det heller.
Jag har ju påsklov nu och jag kommer inte vara hemmaså mycket utan va hos martin så kommer blogga från mobilen och då komer det inte synas på facebook så bara för att det inte står där så betyder det inte att jag inte bloggat för det har jag. Kommer försöka komma ihåg att skriva ofta men det kanske inte kommer bli lika mycket som innan men jag ska iaf förska skriva varje dag ändå. Så lita inte på facebook nu på lovet;)
 
KRAM

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: