Amandasvensson

2013-03-10
19:00:00

flyser ihjäl
yes då står man här i stockaryd och fryser. efterson jag konfimeras så måste man va i kyrkan ett viss antal gånger så har nyss haft gudstjänst med emma. det är så jävla kallt och jag har inte precis några vinterskor på mig. mamma skulle kommit för 20 minuter sen. vet inte hur kallt det är men rikyigt kallt iaf.Känner inte mina tår längre!!! hars krivit till sileson och han sa att jag kunde gå hem till honom i värsta fall men de borde komma nu.
Skulle så gärna vilja sitta hemma i soffan med älsklingen och ha en filt och bara mysa och bli lite varm...
skola imon med som man inte direkt ser fram imot om man säger så men det får gå det med.känner att mina fingrar börjar bli för stela så får bli ett kort inlägg, bättre än inget iaf. hej

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: