Amandasvensson

2013-03-29
15:51:44

Gårdagen

Hej!
Igår tog jag då lov, jävligt gött måste jag säga. När jag kom hem igår så åkte vi direkt till vallsjö med katten och kastrerade, det gick riktigt bra faktiskt förutom att han satt och skrek, flåsade, låg på rygg, kissade och kräktes! Haha min stackare han va nog åksjuk skulle jag tro. Vi lät honom sova på vägen hem så han inte skulle behöva ha det så igen. Jag stannade i Sävsjö efter det så pappa åkte själv hem med katten och la honom i sängen så han fick vakna upp där.
Igår kväll va det väl inte precis något speciellt vi åkte runt lite i bilen Martin lånat över helgen med några sen träffade vi lite folk. Jag och Martin la oss väl typ vid 2 kanske, kommer inte riktigt ihåg allt menmen!

KRAM


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: