Amandasvensson

2013-03-26
16:33:24

Gillar inte detta
Hejsan godingar!
Kom hem för kanske 30 minuter sen och har gjort mat tills senare och börjat öva lite på so som vi har tills imon. Känner inte att det går så värst bra, geografi är väl det om länder osv? för isåfall är det de vi har nu. Har redan sagt i ett annat inlägg vad läxan innehöll so i dont need to say it again.
Jag höll nästan på att glömma boken i skolanmed mitt kålhuvud för gick ut till bussen och fick springa in igen oh då höll jag på att missa bussen men jag kom iallafall hem och hade läxan med mig. Kommer aldrig kunna lära mig detta, kommer knappt ihåg vad jag åt igår till middag hur ska jag då kunna alla länder och dess huvudstäder i europa. Sen är det ju "stefan" förhör och han är ... ja vad ska jag nu säga, asså han har alltid långa och komplicerade prov.
Vet inte om jag kanske ska åka och rida lite idag för det är ju så grymt fint väder nu. Jag har bara ridit en gång nu i vinter och då höll jag på att frysa ihjäl men nu är det soligt så kanske ska ta på mig ridkläderna och sitta upp. och påtal om ridkläder så måste jag köpa nya ridbyxor, skor, handskar och hjälm. Måst ända köpa andra kläder med så får åka till jönköping i helgen och köpa lite. Hinner jag inte så får det bli att gå ner till people i sävsjö istället.
 
KRAM
 
Haha gullig bild!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: