Amandasvensson

2013-03-07
17:45:00

Helt okej dag

Varit ganska kul idag faktiskt, har varit ovanligt glad och flummig måste jag säga! Där imot så va musik provet inte lika kul för visste inte några få saker men skit i det man behöver ändå inte ämnet musik när man gått ut skolan. Bara onödigt ämne för man behöver det bara om man vill jobba inom musik, annars inte. Kommer absolut inte sats allt på det iaf bättre att man satsar på matte, engelska, svenska och kemi/biologi. Prover får bli som det bryr mig inte så mycket vad jag får bara jag inte får F så jag behöver göra om det, men då dålig va jag inte! MEN VAFAN BÄRA ELLER BRISTA!!!  va ingen god mat idag heller så fick bli morötter ovh knäckebröd för mig, mumsigt.

Fick en fin fiskbensfläta av Nora idag med, den har blivit lite smått förstörd och ful nu men den va riktigt gullig innan iaf!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: