Amandasvensson

2013-03-18
17:06:39

Kan inte bestämma mig
Hej!
finns nu på bloglovin så går att följa mig där nu, eftersom jag inte skriver precis varje dag utan lite när jag känner för det så ser ni ju när jag skrivit istället för att gå in och kolla hela tiden... lite smart sådär!! 
 <a href="http://www.bloglovin.com/blog/3444820/?claim=vyeahhh6uhn">Följ min blogg med Bloglovin</a>
T
ror jag ska köpa en chihuahua faktiskt, blev så sjukt sugen på en liten mysig kompis, hittat en på blocket men är lite rädd att jag inte kommer va hemma så mycket med den som man måste. Är ju i skolan på dagarna och den lilla stackaren klarar sig nog inte ensam en hel dag.Ett altenativ är att den får lära sig att kissa i tusses kattlåda. Tusse är ju fortfarande kattunge och den valpen är ju liten så de kunde växa upp tillsammans. De blir ju nästan lika stora med hehe :) eller skulle man vänta till sommarlovet för då är jag ju hemma mer? men då kanske den inte finns kvar.Den verkar så sjukt söt det står att han gillar att "puss på näsan", awww :)
 
 Ska man köpa denna lilla killen?
Chihuahua korthår, hanvalp

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: