Amandasvensson

2013-03-20
16:17:47

Kastrering
Kom nyss hem och håller på att frysa sönder. tar bara 5 minuter att gå till huset från där bussen släpper av mig men det är så jävla kallt ute. Mina fingrar gick inte att röra och min näsa va helt röd! men det är ju mysigt.
Har precis ringt och beställt tid hos vetrinären för ska kastrera min lilla helsvart katt med. Det blev nästa torsdag klockan 16:20 som han har fått tid. Så blir att snabbt åka iväg när jag kommit hem från skolan och sedan till Vallsjö. Sen får han väl en liten tratt på huvudet efter det. Tror inte han kommer gilla den men söt kommer han se ut iaf och "bollös" hehe!
Ska strax gå och äta för pappa har gjort den ända middagen han kan, makaroner och falukorv! Man kan ju säga att han inte riktigt "passar" i köket men ibland blir det faktiskt någolunda bra. Snällt att han försöker iaf! han och jag är de ända som är hemma för mamma och de andra är inte hemma men de kommer snart och när de kommer så ska maten va färdig. Han är den ända som har tid att göra så han måste ju göra det ibland.
 
KRAM
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: