Amandasvensson

2013-03-21
19:41:04

Latmask
Jag tycker faktiskt att jag har hållt igång med bloggen riktigt några dagar nu och det är positivt och roligt. Har alltid varit så lat innan och inte orkat men vad är det jobbiga med att sitta och skriva lite? Och om någon föräldrar skulle komma och säga att man ska stänga av så kan man ju bara säga att man gör läxor! På så sätt kan man blogga och va duktig enligt förädrarna! Men jag har ju tyska läxa tills imon så jag borde nog göra den istället för att blogga men det kan jag ju ta efter detta.
Imorgon är det entligen fredag igen som tur. Ja imon så blir det nog att jag är med Nora efter skolan, vi ska göra hemmagjord chokladmouss och något annat med kanske. Sedan på kvällen är jag väl med martin i sävsjö som vanligt. Vet inte om det händer något speciellt i helgen som jag fått veta än men får väl se hur det blir. Ska iaf sova hos honom, vi brukar göra så att han sover hos mig på vardagarna och jag hos honom på helgerna.
Har duschat håret nyss med men undrar om jag orkat föna och platta det ikväll eller om jag ska sova medtoffs och se ut som en idiot och sen platta det imon på morgonen. Men då får jag gå upp tidigare om jag ska hinna! Jag brukar va så seg på morgornarna så brukar bli att jag ligger och myser i typ 20 minuter med martin innan jag förstår hur mycket klockan är och att jag inte får missa bussen för har ingen som kan köra mig. Men jag orkar inte gå upp tidigare för det är så varmt, mysigt och skönt i sängen. Ne det får bli att jag plattar imorgon för nu vill jag bara sova!
Såg nyss att hv ligger under med 3-0.Fyfan kom igen nu, de kan ju inte förloranär jag kollar, brukar nästan aldrig kolla på matchena men nu när jg vl gör det så ligger de under. Inte bra detta hv!
 
GODNATT
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: