Amandasvensson

2013-03-22
22:12:01

Natti
Hej Hej!
blev ett lite sent inlägg men har inte hatf tid typ. men iaf så gjorde jag både A och B- delen på mitt matteprov idag, kändes gött att bli av med det. Sen efter skolan hängde jag med rebecca hem och hade deet lite kul, kan väl säga att vi tjockade oss ganska mycket. Pizza,torskakaka, blåbärsoppa och flingor som inte va såå nyttiga direkt. Menmen ibland får man gotta sig lite.
Vi gick till tonår med på kvällen och där fick vi fattiga riddare! killarna som hade planerat hela kvällen. Det va väl inte så mycket men efter allt vi stoppat i oss så va det för mycket igentligen.
Kom nyss hem för martin ville hämta mig så nu ligger jag i sängen och myser lite smått. Jag är riktigt trött så kommer lägga mig tidigt.  Blir nog bara dettalilla korta idag för lägger mig snart, ledsen för jag inte han med att skriva lite innan idagockså men tänkte inte på det alls, hade förmycket annat att tänka på:(
Bild från Mellbystrand och med bilden nedanför säger jag att JAG VILL HA SOMMAR NU. Bort med all snö, jag vill ligga och sola och inte behöva ha 3 ton kläder på mig
 
GODNATT
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: