Amandasvensson

2013-03-26
20:41:38

Panik
Jag hittar inte mina nycklar någonstans nu och har panik för på den finns alla nycklar och på usb minnet som sitter där så finns allt mitt jobb på min bok som ska in om två veckor och massa andra bilder och jobb. Vet inte vad jag ska göra för jag vet att jag hade med mig den när jag gick från skolan till bussen men när jag gick upp till huset så hittade jag den inte, den skulle kunna ligga i bussen men det tror jag inte. Vet inte hur jag ska göra för måste ha det. Jag kan inte börja om på min bok heller för det hinner jag inte och har inte allt som behövs. åhhh va irriterande.... Jag hoppas verkligen att han som körde bussen har hittat den och tagit hand om den, om den nu låg i bussen då. i värsta fall ligger den ute och då kommer jag väl aldrig hitta den. 
Vart kan de vara? 
 
KRAM & GODNATT HÄLSAR EN PANIKSLAGEN AMANDA!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: