Amandasvensson

2013-03-27
20:42:00

Taggad
Börjar bli riktigt taggad nu inför stockholmsresan som är nästa vecka, ska bli grymt kul, bo på hotell och shoppa mm. Men är lite orolig över vad jag ska ta med mig och tänk om jag kommer med värsta stora väskan och alla andra med typ inget alls ,hehe är ju så att jag alltid brukar ta med mig allt för mycket kläder när jag åker någnstans t.ex när jag ska va hos martin på helgerna så packar jag typ ner halva min garderob och trökar ner i en väska. Jag tror väl alltid att jag kommer behöva mer än vad jag egentligen gör och så kommer det säkert bli nästa vecka med är jag rädd.
Hade tänkt lägg mig snart och försöka sova lite, måste ju upp vid 6 imorgon fast så säger jag varje dag men brukar bli att jag ligger och myser och halvsover till  halv 7. Det är ju så gött och varmt i sängen på morgonen och man vill bara ligga kvar. Sen finns Martins irriterande klocka som ringer då också och när den vibbrerar så skakar hela huset och då vaknarsjälvklart alla + de som inte behöver haha :)
Old photo!
 
 
GODNATT 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: